FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

  1. Konkursy nie działają lub nie działają poprawnie.
    Jeśli zauważyłeś, że konkursy nie działają poprawnie lub w ogóle nie startują, upewnij się, czy masz dostęp do szerokopasmowego Internetu o prędkości min. 512 Kbit, czy Twój komputer ma 1GB RAM pamięci lub więcej i procesor 1GHz lub więcej, oraz czy korzystasz z następujących przeglądarek: Mozilla Firefox wersja 17.0 lub wyższa, Google Chrome wersja 23. lub wyższa, Internet Explorer wersja 9. lub wyższa, Safari wersja 5. lub wyższa. Sprawdź też, czy masz zainstalowany Flash Player.

     

  2. Niektóre wyniki wyglądają na nierealne.
    Ranking konkursu jest weryfikowany na bieżąco podczas trwania konkursu, jak również zaraz po jego zakończeniu, tuż przed przyznaniem nagród. Organizator usuwa z konkursu Użytkowników w przypadku uzasadnionego podejrzenia o oszustwo.

     

  3. Otrzymałem/am informację o tym, że moje dziecko zarejestrowało się w waszym serwisie. Nie życzę sobie tego. / Mój adres mailowy został wykorzystany do stworzenia konta bez mojej zgody. Jak usunąć konto w serwisie konkursiaki.pl?
    Usunięcie konta w serwisie konkursiaki.pl jest bardzo proste. Należy się zalogować w serwisie i w zakładce Moje konto wybrać Mój profil. Następnie po kliknięciu przycisku Edytuj profil przejdziemy do formularza edycji profilu, na samym dole znajduje się przycisk Anuluj konto.

     

  4. Podczas rejestracji podałem adres korespondencyjny, który uległ zmianie.
    W każdej chwili możesz zmienić adres poprzez edycję profilu w zakładce Moje konto. Ponadto w przypadku wygranej w konkursie każdorazowo otrzymasz e-mail, za pomocą którego będziesz mógł potwierdzić adres lub dokonać zmiany.

     

  5. Czym różnią się odznaki od rangi użytkownika?
    Odznaki przyznawane są Użytkownikom za określoną częstotliwość poszczególnych aktywności. Ranga użytkownika świadczy natomiast o liczbie zdobytych punktów, którymi premiujemy poszczególne aktywności. Więcej na temat odznak oraz rangi użytkownika można znaleźć w regulaminie serwisu.

     

  6. Co dają mi punkty w rankingu serwisu?
    Punkty w rankingu świadczą o zaangażowaniu Użytkownika. Najaktywniejsi i najbardziej utytułowani Użytkownicy będą nagradzani. Więcej na temat punktacji w rankingu można znaleźć w regulaminie serwisu.
     
  7. Nie otrzymałam/em jeszcze nagrody.
    Nagrody przyznane w konkursach organizowanych w ramach serwisu wysyłane są pocztą – przesyłką pocztową w terminie 6 tygodni od momentu opublikowania listy laureatów w serwisie. Wysłanie nagrody jest poprzedzone e-mailem od Administratora z prośbą o potwierdzenie adresu, na który ma zostać przesłana nagroda. Jeśli po upływie powyższego terminu nagroda nie dotarła lub jeśli od momentu potwierdzenia adresu uległ on zmianie, prosimy o kontakt z kontakt@konkursiaki.pl.

     

  8. Po zakończeniu konkursu byłem wysoko w rankingu, a teraz mnie nie ma.
    Jeśli Twojego wyniku nie ma w rankingu konkursu to znaczy, że zostałeś z niego usunięty ze względu na podejrzenie o oszustwo. Powinieneś/aś otrzymać e-mail z taką informacją. Jeśli go nie otrzymałeś/Aś, sprawdź folder spam w swojej skrzynce lub w programie pocztowym. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z kontakt@konkursiaki.pl.

     

  9. Jak dodać/zaprosić znajomych?
    Jeśli chcesz do wspólnej zabawy na konkursiaki.pl zaprosić znajomych, którzy jeszcze nie są zarejestrowani w naszym serwisie, możesz skorzystać z formularza Zaproś znajomych. Formularz pojawia się zawsze po zalogowaniu. Możesz skorzystać również z opcji Zaproś znajomych, dostępnej w zakładce Moje konto. Pamiętaj, że każdy znajomy, który zarejestruje się na konkursiaki.pl za sprawą Twojego zaproszenia, to 5 punktów w rankingu dla Ciebie.

     

  10. Jak usunąć znajomych?
    W zakładce Moje konto wybierz opcję Moi znajomi. Przy każdym znajomym jest umieszczony przycisk Usuń znajomego.

     

  11. Jak mogę zmienić swoje dane, zaktualizować swój profil?
    W zakładce Moje konto wybierz opcję Mój profil, wyświetli się strona z informacjami na temat Twojego profilu. Możesz na niej za pomocą przycisku Edytuj profil zmieniać dane dotyczące: adresu zamieszkania, rodzica oraz swojego adresu e-mail.
    W przypadku tego ostatniego musisz podać aktualne hasło. Możesz też zmienić swój awatar poprzez kliknięcie przycisku Edytuj znajdującego się pod awatarem. Jeśli chcesz dodać lub zmienić Ulubione postacie lub Moje zajawki, kliknij przycisk Edytuj znajdujący się obok tych sekcji.

     

  12. Jak uzyskać nowe hasło?
    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła i nie możesz zalogować się do serwisu, na stronie logowania kliknij link Nie pamiętasz hasła? Następnie w oknie tekstowym wpisz nazwę użytkownika, czyli nick lub adres e-mail, którego używałeś do zarejestrowania się w serwisie. Na ten adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem do strony, na której będziesz mógł utworzyć nowe hasło.
    Jeśli jesteś zalogowany, ale z jakichś powodów chcesz zmienić hasło, w zakładce Moje konto wybierz opcję Mój profil, następnie kliknij Edytuj profil. Wyświetli się formularz, w którym po podaniu obecnego hasła będziesz mógł utworzyć nowe.

     

  13. Dlaczego moje konto zostało zablokowane?
    Istnieją 3 powody, dla których konto w serwisie może zostać zablokowane: 5 razy podano nieprawidłowe hasło lub login, w tym przypadku konto zostanie odblokowane po około 15 minutach, naruszony został jeden z punktów regulaminu serwisu lub konkursu, powstało podejrzenie oszustwa w konkursie. W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z kontakt@konkursiaki.pl.